Saturday, November 12, 2011

Neden En İyi Türk Romanlarından Olmaya Adayız? (Durum Raporu)

1-Kitabı kendi kitabım olarak değil herkesin kitabı olarak görüyorum. Çünkü şu ana kadar yerli yabancı kimlerle aynı ortamda bulunduysam herkesten bir şeyler var içinde kitabın.
2-Havalı cümlelerle değil, genel Türkçe'yle konuşuyorum.
3-Hayatın içinden "gerçekten" yaşanabilecek olayları ütopyayla buluşturuyorum. Zaten hepimiz kimi zaman ütopik düşünceler geçirmez miyiz aklımızdan yanlışlıklar karşısında.
4-Gerçek akıcılığı anlatımda yakalamak en büyük amacım. Sanırım yakalamış durumdayım olabildiğince. Okuyucu yorumları son derece umut verici.
5-Her zaman okuyucuyu düşünüyorum çünkü okunmayan bir yazıyı kuralına göre yazsam ne olacak değil mi ?
6-Yaşım sadece 29 biliyorum fakat bu işin en başta yetenek ve gözlemle yapıldığını yaşımdan daha çok biliyorum.
Ve şunu diyorum. 29 yaşında ve Türk olan birisi de dünyanın tanınmış yazarlarından birisi olabilir. 40 yaşından sonra ve belirli bir kariyere, şöhrete geldikten sonra kitap yazılır düşüncesinin ne kadar yanlış olduğunu göstermek için elimden gelenin fazlasını yapacağıma herkesin önünde söz veriyorum.
Zaman ayırdığınız için çok teşekkür ediyorum.
MUSTAFA BAYRAK